Radnici JKP "Put" obeležili su pešački prelaz u Futoškoj ulici, kod Elektro-tehničke škole "Mihajlo Pupin", pri čemu je korišćena jedna od najsavremenijih metoda koja ima za cilj poboljšanje bezbednosti u saobraćaju.
Da se krade krade se ali ako taj drecaviji pesacki prelaz spreci bar jedan automobil da ubije pesaka na zebri tih 10000 ce biti dobro ulozen novac, bar se radi ..
Nazalost,jaoj ti ga pesaku,ako vozac ne zaustavi vozilo ispred prelaza,pa taman da je premazan i svim duginim bojama!U svakom slucaju,pogled levo,pa desno,pa opet levo...
Ja ne znam : da li sam ja luda (ocigledno jesam), ali zar se niko ziv ne pita je li to normalno da nas u 21. veku uce da je bolje prelaz u dve farbe i jos se tesimo donacijom od milion dinara, za sta , za farbu? Sta mi radimo to niko ziv vise ne zna kuda ide ovaj pijani brod.Ne zna se koji dogadjaj je blesaviji jer vi niste napisali da je osim radnika koji su farbali, pored puta stajalo njih 50 zaludnih.To nisu bili slucajni prolaznici,vec neki iz grada i tih firmi koji su onako uparadjeni stajali i gledali sta rade radnici.
Ne treba nama nista, sta god da nam stavi nadje se neko "pametan" da kuka kako je moglo bolje, nezahvalam i istrovan narod po citav dan sedi za kompom i kenja o promenama
ovaj pešački je super,...jutros sam videla i zaista oduševila. Drveće i sunčevi zraci prave "šareni tepih" tako da se pešački nekada teško uočava. Sada je crveno-bela zebra dobro uočljiva
Ovo treba ispred svih škola.
Svaka pohvala izvođaču. Veliko HVALA!
Stara priča........ccc, važniji su trapovi nego pešaci.
Smanji brzinu pa ih nećeš uništiti, BTW, dozvolu, a i auto, imam već 28 godina, ti najverovatnije ni nemaš toliko.
Nadam se da će takav pešački prelaz napraviti i na Bul. Cara Lazara kod tri visoke kule,jer bar deset puta mesečno(ako ne i više) se tu desi neka nezgoda.
Vozači,prilagodite brzinu u gradskim zonama.Biciklisti koristite staze za bicikliste gde god ih ima,a gde ih nema strogo desnom stranom se krećite.Pešaci,prelazite na pešačkim prelazima,poštujte signalizaciju i svoju decu učite da koriste pešački prelaz bez pretrčavanja ulice van pešačkog.Saobraćajci,moglo bi malo više da vas bude na ulicama ovih dana,nije svet stao ako je leto i sezona godišnjih odmora!
Pozdravljam akciju!
Koliko sam shvatio iz teksta, obeležena su dva pešačka prelaza a vrednost materijala je milion dinara?:)
Nadam se da će za milion dinara obeležiti na ovaj način sve pešačke prelaze u gradu?
Alo ljudi, na ovako prometnim mestima se postavljaju semafori. Svakodnevno prolazim Futoškom ulicom i vrlo često naiđem u vreme odmora i međusmena u ETŠ. Đaci su svakako prvo naučili svoja prava pa tako i ona o prvenstvu na pešačkom prelazu. U tom periodu pešačkim prelazom se koriste kao trotoarom, zastanu da sačekaju drugare, namerno idu "nogu pred nogu", telefoniraju usput, ... Ne krivim decu, oni su sve to naučili od starijih, ali mislim da bi uvođenje semafora bilo pravo rešenje. Na bulevaru kod Elektrovojvodine se pokazalo kao odlično rešenje, a isto treba uraditi i kod "Daltonke" na bulevaru.
Pozdravljam svaku akciju koja ce doprineti bezbednosti dece u saobracaju. Stoga molim par bezbednih prelaza oko skole "Kosta Trifkovic", osnovci ih koriste svakodnevno, vise puta dnevno. Ne postoje ni semafori, ni obicni lezeci policajci, a ulice su vrlo nezgodne za prelaz... Misli li iko od nadleznih o tom delu grada?
Je li to zbog toga da prvo obezbedimo ove najstari
Pretpostavljam da sledeće zaštićujemo srednjoškolsku nejač iz Mašinske i Gradjevinske. A ko šiša 2000 predškolaca iz tri vrtića u N. fornta (Maslačak, Različak i B. Strahinje), kao i 1000 osnovaca iz OŠ Ž. Zrenjanin. Njima će ova autostrada biti nauk za srednjoškolske dane. Mislim, ako prežive.
"Najsigurniji pešački prelaz koji sam video je da je ceo prelaz jedan veliki ležeći policajac, e u tom slučaju svaka budala zakoči, ne zbog pešaka već da ne razvali svoj auto"
Nije to nista. U jednoj zapadnoj drzavi video sam jos bolji pesacki prelaz. Nekoliko metara pre prelaza u asfaltu je iskopan kanal sirine oko pola metra i dubine par santimetara. Fora je u tome da ako tuda prodjes sa 20km/h nista se ne desava, ali ako prodjes sa preko 20km/h ostavis auspuh na putu i odvalis zadnji branik. Neko je sedeo i razmisljao, pravio razne probne modele tih kenala, eksperimentisao i dosao na kraju ovu genijalnu ideju. Najveca fora je izgleda u tome sto dubina kanala nije ista celom njegovom sirinom vec je na pojedinim mestima dublji a negde jako plitak sto najverovatnije dovodi do toga da vozilo u jednom trenutku pri vecoj brzini naglo odskoci na gore i onda tresne dole. Desetak metara pre tog kanala stoji saobracajni znak rupa na kolovozu i ogranicenje 20km/h. Svi su lepo upozoreni i ako odvalis auto niko ti nije kriv. Inace, nevezano za ovu temu, pitam se koji je ludak na asfaltu crvenom bojom farbao "ZONA 30 km/h" u pojedinim ulicama u gradu. Tako naneta crvena boja se jako tesko uocava na asfaltu zato sto je crvena boja transparentna. Logika nalaze da se natpis "ZONA 30 km/h" prvo oboji belom bojom pa preko nje crvenom. Tada crvena boja nije vise transparenta pa se natpis bukvalno moze veoma jasno videti i sa sto metara razdaljine. Znaci, crvena boja mnogo vise dolazi do izrazaja ako se ofarba na prethodno u belo ofarbanu povrsinu. Isto tako i zuta boja kojom su farbali one zute trake u Temerinskoj i Venizelisovoj zbog izgradnje Zezeljevog mosta. Skoro da se uopste ne vide a ne vide jer prethodno nisu ispod njih ofarbali belu podlogu. Neka probaju malo da mucnu glavom kada nesto rade.
Kod skola se ne farba na pocetku raspusta vec na pocetku skolske godine, do pocetka skole ce izbledeti.
Inace sam prosao tuda dok su farbali i deluje odlicno ali ipak malo rentabilnosti nije na odmet.
Nije toliki problem u tome sto su prelazi neuočljivi, nego što vozači ne žele da ih vide.
Tome nema leka na kratke staze, to
spada u temu "Opšta nekultura novosađana".
Pozdravljam i podržavam ovakvu i slične akcije ali i apelujem na elektrovojvodinu da poprevljeju uličnu rasvetu, seku grane i pozivaam JKP Put da nam ulice imaju put a ne rupe i to će doprineti bezbednost, kočenju automobila ( ne samo one glave)
Još jednom svaka čast ali nastavite dalje...
Ugledajte se na zemlje koje studiraju bezbednost u saobracaju. Npr. u Engleskoj su pesacki prelazi obelezeni zutim i belim treptecim kuglama na stubovima 3 i 4,5m visine pored kolnika pa su pesacki prelazi uocljivi i danju i nocu. Niko sve ne zna, ali uvek moze pogledati sta drugi rade a da bude pametno i efikasno.
Najsigurniji pešački prelaz koji sam video je da je ceo prelaz jedan veliki ležeći policajac, e u tom slučaju svaka budala zakoči, ne zbog pešaka već da ne razvali svoj auto,
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Postavljen bezbedniji pešački prelaz u Futoškoj ulici
Novi Sad
•27.06.2013.
•19:17
Komentari 29
-
1,.
Alisa u zemlji cuda
-
Zdravko
ALI 10.000 eura su naplatili FARBANJE ASFALTA!!!
10,000 EURA!
Kao da su potrosili 10 tona farbe, treba da bude bezbedno, ali za 10.000 eura moze svasta da se ozida, a kamoli ofarba asfalt!
10.000 eura....
1,.
mama srednjoškolca
Ovo treba ispred svih škola.
Svaka pohvala izvođaču. Veliko HVALA!
Petar
Smanji brzinu pa ih nećeš uništiti, BTW, dozvolu, a i auto, imam već 28 godina, ti najverovatnije ni nemaš toliko.
-
i mame - biciklisticka staza nije za kolica sa bebom.
Tanja
Bradilko
Ivan
Koliko sam shvatio iz teksta, obeležena su dva pešačka prelaza a vrednost materijala je milion dinara?:)
Nadam se da će za milion dinara obeležiti na ovaj način sve pešačke prelaze u gradu?
sssssasa
salajka
@ Petar
Nije to nista. U jednoj zapadnoj drzavi video sam jos bolji pesacki prelaz. Nekoliko metara pre prelaza u asfaltu je iskopan kanal sirine oko pola metra i dubine par santimetara. Fora je u tome da ako tuda prodjes sa 20km/h nista se ne desava, ali ako prodjes sa preko 20km/h ostavis auspuh na putu i odvalis zadnji branik. Neko je sedeo i razmisljao, pravio razne probne modele tih kenala, eksperimentisao i dosao na kraju ovu genijalnu ideju. Najveca fora je izgleda u tome sto dubina kanala nije ista celom njegovom sirinom vec je na pojedinim mestima dublji a negde jako plitak sto najverovatnije dovodi do toga da vozilo u jednom trenutku pri vecoj brzini naglo odskoci na gore i onda tresne dole. Desetak metara pre tog kanala stoji saobracajni znak rupa na kolovozu i ogranicenje 20km/h. Svi su lepo upozoreni i ako odvalis auto niko ti nije kriv. Inace, nevezano za ovu temu, pitam se koji je ludak na asfaltu crvenom bojom farbao "ZONA 30 km/h" u pojedinim ulicama u gradu. Tako naneta crvena boja se jako tesko uocava na asfaltu zato sto je crvena boja transparentna. Logika nalaze da se natpis "ZONA 30 km/h" prvo oboji belom bojom pa preko nje crvenom. Tada crvena boja nije vise transparenta pa se natpis bukvalno moze veoma jasno videti i sa sto metara razdaljine. Znaci, crvena boja mnogo vise dolazi do izrazaja ako se ofarba na prethodno u belo ofarbanu povrsinu. Isto tako i zuta boja kojom su farbali one zute trake u Temerinskoj i Venizelisovoj zbog izgradnje Zezeljevog mosta. Skoro da se uopste ne vide a ne vide jer prethodno nisu ispod njih ofarbali belu podlogu. Neka probaju malo da mucnu glavom kada nesto rade.
Sesti putnik
Gradjanin
Inace sam prosao tuda dok su farbali i deluje odlicno ali ipak malo rentabilnosti nije na odmet.
Pozdravljam ovaj potez, to je jedan veliki plus u podizanju bezbednosti!
vv
Tome nema leka na kratke staze, to
spada u temu "Opšta nekultura novosađana".
Simooo
Još jednom svaka čast ali nastavite dalje...
-
nije problem obelezen pesacki prelaz nego nepostovanje pravila saobracaja od strane 'poznatih'
koliko je kostao?
na somb. bul. jos nista?
mita
gazio po takvim pešačkim prelazima u nemačkoj još pre 15g.
100%taksista
jovan
Petar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H